Co děláte a koho kontaktujete, pokud máte problémy s platbami v online kasinu?

Zprávy

2020-05-11

První věc, kterou si musíte pamatovat, pokud máte problém s platbou v online kasinu, není panikařit. Zůstaňte v klidu a automaticky si nemyslete, že se děje to nejhorší. Problém může být technický nebo administrativní a takové věci se čas od času stávají. První věc, kterou musíte udělat, je pochopit, zda jste čekali přiměřené množství času, než vyjádříte svůj zájem. Většina webů s hazardními hrami online vám sdělí počet pracovních dnů, které by výběr nebo platba měla trvat. Tyto informace obvykle uchovávají v sekci FAQ, takže víte, co lze očekávat. Pokud jste nevyčkali doporučené množství času, neprovádějte žádné kroky k vyřešení problému s platbami. Například nedělejte nic, dokud není šestý den, pokud je běžná čekací doba na zpracování výběru dva až pět pracovních dnů. U plateb, které zadáte na svůj účet, může dojít také ke zpoždění. Znovu byste se měli ujistit, že jste mimo zpracování běžného časového úseku pro zpracování plateb. V opačném případě můžete skákat z pistole, pokud to není nutné. Zákaznický servis je vždy prvním místem, kam byste měli jít, pokud máte problém s platbou, kterou jste měli obdržet z online kasina. Na webových stránkách bude s největší pravděpodobností zaúčtovat číslo, které můžete volat, pokud potřebujete vyjádřit otázku nebo obavy. Stačí napsat na e-mailovou adresu nebo zavolat na číslo a informovat osobu o problému. Oddělení zákaznických služeb by mělo být schopno situaci vyřešit. Měli by mít proces, kterým mohou sledovat vaši transakci. Měli by být schopni vám sdělit, kdy odeslali vaši platbu a kdy můžete očekávat, že obdrží vaši platbu. Poté, co promluvíte s lidmi na zákaznickém servisu, můžete kontaktovat svou banku nebo držitele karty a zjistit, zda čeká na novou transakci. Vaše banka například může vidět některé prostředky, které se na vás připravují. Mohou vás upoutat na transakci. Pokud zákaznický servis nevyřeší vaši situaci, můžete postoupit svou stížnost na další úroveň a zkusit kontaktovat správce nebo nadřízené. Pokud to nefunguje, možná se budete muset uchýlit k kontaktování právního zástupce. Dále můžete napsat negativní recenzi nebo ohlásit kasino do novin. Stejná řešení můžete použít i v případě, že kasino nezaplatí jackpot. Klíčem je prozkoumat kasino, než se do něj zapojíte. Některá kasina mají negativní historii, protože neplatí své patrony. Než začnete hrát, ujistěte se, že nemá dlouhou historii nezaplacení. Zkontrolujte, zda jeho činnosti monitoruje renomovaný orgán. Řídící orgán může být schopen vstoupit, i když někdo jiný nemůže. Pokud uděláte všechny tyto věci, máte dobrou šanci na přijetí všech vašich plateb a vybrání svých výher.

Co děláte a koho kontaktujete, pokud máte problémy s platbami v online kasinu?

Zprávy

Relax Gaming vítá 2022 Tiger Kingdom Infinity Reels
2022-05-10